Saturday, August 8, 2020
A happy call center Who knew! - The Chief Happiness Officer Blog
An upbeat call community Who knew! - The Chief Happiness Officer Blog I as of late visited the City Call Center here in Copenhagen Denmark, and theyre somewhat of an oddity: A consider focus where the representatives are really glad to work. Call focuses are not known as the universes best working environments and many are tormented by elevated levels of non-attendance, stress and amazingly high representative turnover. In some call habitats, new workers ordinarily last just half a month prior proceeding onward. Be that as it may, Pouline Andersen, the author of City Call Center, chose from the earliest starting point to make a glad working environment and the outcomes represent themselves. As she puts it: We should accomplish something right since income has developed by 30% every year the most recent five years running and were going to move to another office that is multiple times as large as our present one. Likewise, our representatives state for 1.2 years by and large, which is far higher than the business normal. Heres a video of a visit I had with Pouline where she discloses why she decided to fulfill her organization, and how she does it. Section 1: Section 2: Pouline likewise sent me some extra remarks on how she fulfills her workers, which you can discover underneath. Theyre in Danish however :o) Her er nogle af de chime, Pouline g?r for arbejdsgl?den: * Rent socialt afholder vi naturligvis julefrokost (drug ca 25 af vores sm? kunder, s? de ogs? f?r en ordentlig julefrokost), sommerfest (ligeledes medications greeting af kunder), ?rlig bowling turnering drug stort trof?, der graveres prescription vindernavn og st?r until offentlig beskuelse I k?kkenet, ?bne fredagsbarer, samt vores stolte custom: Hansen-bes?get. ?Hansens K?kken og Bar? er en fantastisk café medications lidt balance distraught, hvor vi tager ned og spiser alle sammen p? firmaets regning hver pack vi har ansat en ny ?callgirl? for at fejre det. Vi kender ejeren og tjenerne og det er derfor en rigtig god oplevelse at komme der. * Det kan v?re sv?rt at f? talt sammen n?r telefonerne ringer hele tiden og vi afholder derfor personalem?de cave sidste mandag hver m?ned efter lukketid (kl. 17), hvor vi f?r gennemg?et alle forbedringspunkter, irritationsmomenter and so on. Vi plejer at starte drug en ?rose-runde?, hvor vi skiftes until at rose hver enkelt kollega. P? sanctum m?de husker vi at sige de chime, man ofte glemmer I en travl hverdag. J Pigerne f?r naturligvis l?n for personalem?derne. * To gange ?rligt har vi endvidere personalesamtaler. Her har jeg hver af medarbejderne p? tomandsh?nd og vi kommer derfor lidt minor I dybden medications de forskellige chime. Ofte er det naturligvis chime som deres personlige trivsel I jobbet, eventuelle ?nsker om nye ansvarsomr?der, samt l?n vi taler om. Uanset hvor godt det g?r, skal kommunikation hele tiden v?re I fokus. 9 uf af 10 gnidninger skyldes d?rlig kommunikation? * Jeg er rigtig god until at uddelegere (det som jeg kalder dovenskab ? lettere at f? andre until at g?re tingene end mig selv J) og det g?r at pigerne f?ler at de er vigtige og der bliver vist dem tillid - > det g?r dem meget negligible ansvarlige og de f?ler at de er en del af virksomheden, ikke smear en tilf?ldig ansat. Det lyder m?ske banalt, men de er typisk mellem 18 og 22 ?r gamle og for mange er dette det f?rste rigtige work de har. * Vi er ikke meget ramt af sygdom I forhold until aldersklassen. De fleste er syge 1-2 gange om ?ret, hvilket er langt under hvad g?lder andre steder. I ?jeblikket har vi ?n medarbejder der har sygedage hver/hver anden m?ned, men jeg er overbevist om at det skyldes problemer p? hjemmefronten, som jeg desv?rre ikke rigtig kan tillade mig at adressere som gourmet expert. * Vi er forholdsvis gode until at v?re spontane, som f.eks. vores ?sjov dag?. N?r det er mig der ?melder sjov dag? g?r jeg rundt drug klovnen?se, ofte bl?ser jeg cerpentinere over pigerne og deres computere eller s?tter balloner quick p? deres sk?rme medications ?elefantsnot?. P? sjov dag laver vi ofte quizzer over detachment og n?r en har svaret rigtigt kommer jeg l?bende gennem kontoret prescription en lille pr?mie I structure at en defaces bar el.lign. Vi laver ogs? lykkehjulet eller on the web ?tegn g?t?. * Vores kunder er nu ogs? gode until at hj?lpe until; f.eks. har pigerne v?ret prescription until Baccardi discharge party, Bodil-uddeling, julefrokoster hos kunder I bl.a. bowlingcenter og Cirkusbygningen (vi bliver ca inviteret until 2 julefrokoster om ?ret, udover vores egen). I ?r har en af vores kunder tilbudt os VIP-billetter until juleshowet I Tapperihallerne drug b.la. Casper Christensen og Frank Hvam, until halv pris da de har haft frafald blandt egne medarbejdere. Jeg var s?dan lidt ligeglad, s? jeg spurgte t?serne om de gerne ville prescription, for ellers ville jeg nok selv v?lge at save sanctum l?rdag aften, men de blev fuldst?ndig vilde og jeg blev straks erkl?ret som verdens bedste cook, da de fandt ud af at firmaet naturligvis betaler. Sjovt som de chime man ikke selv ville finde fantastiske, nogle kan tight clamp sig at have en helt anden mening for de ansatte. * Hvis jeg synes at vi har haft en h?rd periode og pigerne har arbejdet s?rlig h?rdt (f.eks. hvis vi har f.eks. v?ret ramt af to syge samtidig, eller jeg har haft l?ngere ferie eller problemer prescription at f? ansatte nok, som vi erfarede sidste for?r) kan jeg ogs? finde p? at anderkende deres ekstra indsats drug f.eks. en buket blomster hver prescription personligt kort, eller en ?sommerkurv? prescription two-piece, god solcreme og thailandske extraordinary frugter, netop fl?jet ind og relativt ukendte I danmark. (et af mine bestyrelsesmedlemmer er heldigvis rigtig god until at finde p? nook slags). Julegaven er ogs? hver ?r en stor julekurv hvor jeg selv discoverer indholdet gennem et standard m?neder. * N?r vi ans?tter nye har vi udover en udf?rlig medarbejderh?ndbog ogs? d?kket deres skrivebord prescription et fint kort (personligt skrevet og altid drug en happy tegning en af pigerne har lavet), en lille blomst, banner og en chokoladecroissant eller lignende, s? de f?ler sig velkomne. * Er der kunder der er sure og tv?re, deres kunder er sure og tv?re ? ellerhvis de exposed er rigtig d?rlige until at betale deres regninger, opsiger vi samarbejdet. Det er ikke ofte det sker, men det h?nder da. Jeg synes det lyder fantastisk, og det er super at se virksomheder, der s? konsekvent satser p? arbejdsgl?den. Godt g?et! L?s insignificant om City Call Center her. A debt of gratitude is in order for visiting my blog. In case you're new here, you should look at this rundown of my 10 most famous articles. Furthermore, on the off chance that you need progressively incredible tips and thoughts you should look at our bulletin about bliss at work. It's incredible and it's free :- )Share this:LinkedInFacebookTwitterRedditPinterest Related
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.